Zamówienia zagraniczne

Firankihurt.pl to hurtownia internetowa specjalizująca się w sprzedaży firan, zasłon i pościeli. Prowadzimy sprzedaż dla podmiotów gospodarczych i instytucji. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Jeśli chcesz sprzedawać produkty marki Flying zarejestruj się!

Minimalna wartość zamówienia wynosi 500 zł.

 

Jak wygląda proces zakupów?

 

I ETAP

Założenie konta i rejestracja.

  • Aby zamówić produkty w naszym sklepie, należy założyć konto i zarejestrować się w naszym systemie oraz uzupełnić niezbędne dane.
  • Zarejestrowany klient może śledzić status zamówienia i ma wgląd w zamówienia archiwalne oraz przyznane rabaty.

 

II ETAP

Wybór produktów i sposobu płatności.

  • Klient wybiera produkty, dodaje do koszyka, kompletuje zamówienie.
  • Następnie wybiera sposób płatności oraz metodę dostawy.

W przypadku zamówień zagranicznych uznajemy tylko jedną formę zapłaty – PRZEDPŁATĘ.

  • Po zaakceptowaniu regulaminu sklepu, Klient składa zamówienie.

 

III ETAP

Przyjęcie i realizacja zamówienia.

  • Złożone zamówienie trafia do realizacji.

Po rozpoczęciu realizacji zamówienia Klient nie może wprowadzać zmian.

  • Sprawdzamy dostępność wybranych przez Klienta towarów.*
  • Kompletujemy zamówienie, wystawiamy fakturę i wysyłamy ją Klientowi w celu opłacenia. Klient może wybrać walutę (PLN, EUR).

Podmioty zagraniczne składające zamówienia w systemie zobowiązane są do podania w procesie rejestracji, pełnych danych do wystawienia faktury VAT.

  • Oczekujemy na przelew.
  • Po zaksięgowaniu środków na naszym koncie wysyłamy zamówione produkty.
*Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie online są dostępne. Jednak może się zdarzyć w wyjątkowych sytuacjach, że kilku Klientów równocześnie złoży zamówienie na te same produkty i nie będą już dostępne. Wówczas niezwłocznie informujemy Klientów o zaistniałej sytuacji i proponujemy najlepsze jej rozwiązanie. W przypadku kiedy wartość zamówienia po skompletowaniu zamówienia nie przekroczy wartości minimum logistycznego możemy anulować zamówienie i powiadomić o tym fakcie Klienta.

 

IV ETAP

Dostawa

  • Wszystkie zamówione towary zostaną dostarczone na adres podany w zamówieniu.

Wysyłkę do Klienta realizuje firma kurierska GLS.
Koszt dostawy naliczany jest w trakcie składania zamówienia.
Przesyłkę w naszym magazynie może też odebrać kurier zamówiony przez Klienta.

  • Po odebraniu paczki przez kuriera Klient otrzymuje mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
  • Czas oczekiwania to około 2-3 dni od momentu odebrania paczki przez kuriera.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty dotarły do Klienta jak najszybciej.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel 579 107 068 lub na adres e-mail sklep@firankihurt.pl