Jeżeli towar zakupiony w naszej hurtowni online posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zamówieniem, Klient może złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy wymianę na towar pełnowartościowy.
W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Jak przebiega proces reklamacyjny?
I ETAP
- W celu złożenia reklamacji na produkt zakupiony w naszej hurtowni, należy pobrać odpowiedni formularz reklamacyjny, uzupełnić go i przesłać na adres reklamacje@firankihurt.pl
Formularze reklamacyjne (prosimy wybrać odpowiedni):
- W przypadku towarów wadliwych/ uszkodzonych (należy załączyć również zdjęcia uszkodzeń) (pobierz),
- W przypadku towaru niezgodnego z zamówieniem (pobierz),
- W przypadku braku produktów (pobierz),
- W przypadku nie otrzymania paczki/paczek (pobierz).
II ETAP
- W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego Klient zostanie przez nas poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wówczas bezzwłocznie wysyłamy nowy towar (jeśli jest on dostępny) lub zwracamy pieniądze na konto bankowe.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną wówczas przedstawimy szczegółowe uzasadnienie.
Zwrotów nie przyjmujemy, jeżeli produkty zostały poplamione, zabrudzone przez klienta oraz gdy posiadają zapach na skutek palenia tytoniu bądź prania i noszą ślady użytkowania.
UWAGA! Tylko pełne wypełnienie formularza gwarantuje rozpatrzenie reklamacji.
Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie!
W razie wątpliwości i dodatkowych pytań związanych z procedurą reklamacyjną zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel 530 033 827 lub na adres e-mail reklamacje@firankihurt.pl