Jeżeli towar zakupiony w naszej hurtowni online posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zamówieniem, Klient może złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy wymianę na towar pełnowartościowy.
W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Formularze reklamacyjne (prosimy wybrać odpowiedni):
Zwrotów nie przyjmujemy, jeżeli produkty zostały poplamione, zabrudzone przez klienta oraz gdy posiadają zapach na skutek palenia tytoniu bądź prania i noszą ślady użytkowania.
Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie!
W razie wątpliwości i dodatkowych pytań związanych z procedurą reklamacyjną zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel 579 107 068 lub na adres e-mail reklamacje@firankihurt.pl